9 items gevonden voor ""
- Huisreglement | Trimber Trimsalon
Huisreglement Huisregels en algemene voorwaarden Huisregels Uitgelaten zijn De honden moeten uitgelaten zijn voordat ze naar de trimsalon gaan. Zodat ze niet nodig moeten als ze op de trimtafel staan, want Dat is voor de hond niet fijn maar ook niet voor mezelf. Ontvlooien Wacht minimaal 3 dagen na het ontvlooien om naar de trimsalon te gaan, anders was je het vlooienmiddel eraf. Gedrag hond Geef van tevoren aan als je hond niet goed overweg kan met andere honden of hoe ze in de omgang zijn zodat ik er rekening mee kan houden in de trimsalon. Algemene voorwaarden Door het maken van een afspraak bij “Trimber” gaat u akkoord met onze Algemene Leveringsvoorwaarden. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aangeboden diensten van “Trimber”. 1. Toepasselijkheid der voorwaarden Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, mededelingen en overeenkomsten. De onderhavige voorwaarden prevaleren in geval van strijdigheid boven handelsvoorwaarden van de klant of opdrachtgever. Dit alles tenzij anders schriftelijk is overeengekomen. 2. Aanbiedingen en prijsopgaven Aanbiedingen, prijsopgaven e.d. zijn geheel vrijblijvend, evenals onze mededelingen betreffende de uitvoering van diensten. Prijsopgaven vinden plaats op basis van de ten tijde van de opgave geldende prijzen. Levering van goederen en diensten die niet in de prijsopgave zijn genoemd, worden afzonderlijk berekend. Verhoging van de opgegeven prijs, in geval van stijging van de inkoopprijs en andere met de te verlenen dienst verband houdende kosten, zullen worden doorber ekend. Indien dit binnen drie maanden na de sluiting van de overeenkomst geschiedt heeft de klant/opdrachtgever het recht om de overeenkomst te ontbinden. 3. Overeenkomsten Overeenkomsten zijn bindend op het moment dat deze mondeling of schriftelijk tot stand zijn gekomen. 4. Levering van goederen en diensten De levering van diensten geschiedt in de trimsalon. Het te behandelen dier wordt op de afgesproken dag en tijd gebracht en afgehaald, tenzij anders is overeengekomen. Indien is overeengekomen dat het dier wordt opgehaald of teruggebracht, zal het op de afgesproken tijd en plaats gereed moeten zijn voor vervoer. Indien ambulant diensten worden geleverd is de klant/opdrachtgever verantwoordelijk voor de ruimte waar de dienst geleverd wordt. Afwijkingen van de afspraken zijn voor rekening en risico van de klant/opdrachtgever. Van de klant/opdrachtgever kan worden verlangd dat hij zekerheid stelt voor het voldoen van zijn financiële verplichtingen. Zolang die zekerheid niet is gesteld, kan de levering van goederen en diensten worden geweigerd. Als de klant/opdrachtgever, om welke reden ook, nalatig is om aan zijn verplichtingen te dezer zaken na te komen, is hij aansprakelijk voor alle daaruit direct of indirect voortvloeiende kosten. 5. Overmacht In geval van overmacht wordt de uitvoering van de overeenkomst opgeschort zolang de toestand van de overmacht de uitvoering belet. Indien de overmacht langer dan veertien dagen aanhoudt, is er een wederzijdse bevoegdheid de overeenkomst te ontbinden. In geval van ontbinding is de klant/opdrachtgever gehouden tot betaling van een vergoeding voor het reeds gepresteerde. Onder overmacht wordt verstaan: elk feit of complex van feiten, liggend buiten de macht van de eigenaar/houder van de trimsalon, die van zodanige ernst of omvang is, dat nakoming van de overeenkomst redelijkerwijze niet meer kan worden verlangd. Overmacht is mede aanwezig indien de leverancier, om welke reden dan ook, in gebreke is om goederen of diensten te leveren, die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de overeenkomst. Voor eventuele schade kan de eigenaar/houder van de trimsalon niet aansprakelijk worden gesteld. 6. Aansprakelijkheid De eigenaar/houder van de trimsalon is niet aansprakelijk voor enigerlei schade, in welke vorm dan ook, ten gevolge van niet direct met zijn dienstverlening verband houdende oorzaken. Alle aansprakelijkheid is te allen tijde beperkt tot vergoeding van de door een dierenarts in rekening gebrachte kosten. Bij onherstelbare schade respectievelijk verloren gaan van het dier is de eigenaar/houder van de trimsalon ten hoogste aansprakelijk voor de aanschafwaarde van het verloren gegane dier, behoudens dwingend rechterlijke bepalingen. 7. Garantie Garantie strekt niet verder dan tot het verrichten van een gelijksoortige dienst en zal nimmer meer in kunnen houden dan het opnieuw verrichten van hetgeen ondeugdelijk is verricht. 8. Reclame Reclames terzake van een door de eigenaar/houder van de trimsalon verleende dienst zijn slechts van waarde mits de eigenaar/houder van de trimsalon binnen 48 uur van de klacht op de hoogte is gebracht, en vervolgens dient de klant/opdrachtgever binnen 24 uur na melding van de klacht zich met het dier bij de trimsalon te vervoegen. Reclames terzake van geleverde zaken dienen uiterlijk twee maanden na levering schriftelijk bij de eigenaar/houder van de trimsalon te zijn ingediend. 9. Betaling Tenzij anders is overeengekomen, geschiedt de levering van goederen en diensten tegen contante betaling of per pin bij aflevering. Bij niet nakomen van deze voorwaarden is de klant/opdrachtgever van rechtswege in gebreke. In dit geval kan de teruggave van het behandelde dier worden geweigerd totdat de klant/opdrachtgever aan zijn verplichtingen tot betaling heeft voldaan. Kosten welke voortvloeien uit het bewaren van het dier komen geheel ten laste van de klant/opdrachtgever. Betaling dient tevens te geschieden in geval de klant/opdrachtgever niet tijdig de afspraak annuleert. De volgende regeling is hierbij van toepassing: a. Bij annulering langer dan 48 uur voor het afgesproken tijdstip, is geen betaling verschuldigd; b. Bij annulering tussen 24 en 48 uur voor het tijdstip van de afspraak is 50% van de voor de overeengekomen dienst geldende prijs (volgens de prijslijst van de eigenaar/houder van de trimsalon) verschuldigd; c. Bij annulering korter dan 24 uur voor het afgesproken tijdstip is 100% van de voor de dienst geldende prijs (volgens de prijslijst van de eigenaar/houder van de trimsalon) verschuldigd. d. Bij het niet opkomen dagen van de afspraak zal de gehele behandeling in rekening worden gebracht In geval van niet-tijdige betaling is de eigenaar/houder van de trimsalon gerechtigd zijn vordering te verhogen met een vertragingsrente van 1% per maand, ingaande 30 dagen na levering van de dienst. Indien hij (na sommatie) genoodzaakt is de vordering ter incasso uit handen te geven, zullen zowel de gerechtelijke als de buitengerechtelijke incassokosten, geheel voor rekening van de klant/opdrachtgever komen. De buitengerechtelijke kosten worden gesteld op 15% van het in te vorderen bedrag met een minimum van tweeëntwintig euro en zeventig eurocent, één en ander zonder dat voorafgaande sommatie o.d. is vereist. e. Bij het niet betalen binnen 5 dagen van de rekening zal de volgende afspraak geannuleerd. F. Als je het 100% bedrag van de no show betaald hebt en gelijk een nieuwe afspraak maakt krijg je 25% korting op de nieuwe afspraak. 10. Geschillen Op overeenkomsten, gesloten met de eigenaar/houder van de trimsalon, is Nederlands recht toepasselijk. De bevoegde rechter is de rechter, die de wet daartoe aanwijst. 11. Foto's maken Ik maak foto's van de huisdieren om op mijn website of sociale media te plaatsen, Als u dat niet wilt geef dat van te voren aan voor de afspraak begint.
- Algemene voorwaarden | Trimber Trimsalon
Algemene voorwaarden Door het maken van een afspraak bij “Trimber” gaat u akkoord met onze Algemene Leveringsvoorwaarden. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aangeboden diensten van “Trimber”. 1. Toepasselijkheid der voorwaarden Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, mededelingen en overeenkomsten. De onderhavige voorwaarden prevaleren in geval van strijdigheid boven handelsvoorwaarden van de klant of opdrachtgever. Dit alles tenzij anders schriftelijk is overeengekomen. 2. Aanbiedingen en prijsopgaven Aanbiedingen, prijsopgaven e.d. zijn geheel vrijblijvend, evenals onze mededelingen betreffende de uitvoering van diensten. Prijsopgaven vinden plaats op basis van de ten tijde van de opgave geldende prijzen. Levering van goederen en diensten die niet in de prijsopgave zijn genoemd, worden afzonderlijk berekend. Verhoging van de opgegeven prijs, in geval van stijging van de inkoopprijs en andere met de te verlenen dienst verband houdende kosten, zullen worden doorberekend. Indien dit binnen drie maanden na de sluiting van de overeenkomst geschiedt heeft de klant/opdrachtgever het recht om de overeenkomst te ontbinden. 3. Overeenkomsten Overeenkomsten zijn bindend op het moment dat deze mondeling of schriftelijk tot stand zijn gekomen. 4. Levering van goederen en diensten De levering van diensten geschiedt in de trimsalon. Het te behandelen dier wordt op de afgesproken dag en tijd gebracht en afgehaald, tenzij anders is overeengekomen. Indien is overeengekomen dat het dier wordt opgehaald of teruggebracht, zal het op de afgesproken tijd en plaats gereed moeten zijn voor vervoer. Indien ambulant diensten worden geleverd is de klant/opdrachtgever verantwoordelijk voor de ruimte waar de dienst geleverd wordt. Afwijkingen van de afspraken zijn voor rekening en risico van de klant/opdrachtgever. Van de klant/opdrachtgever kan worden verlangd dat hij zekerheid stelt voor het voldoen van zijn financiële verplichtingen. Zolang die zekerheid niet is gesteld, kan de levering van goederen en diensten worden geweigerd. Als de klant/opdrachtgever, om welke reden ook, nalatig is om aan zijn verplichtingen te dezer zaken na te komen, is hij aansprakelijk voor alle daaruit direct of indirect voortvloeiende kosten. 5. Overmacht In geval van overmacht wordt de uitvoering van de overeenkomst opgeschort zolang de toestand van de overmacht de uitvoering belet. Indien de overmacht langer dan veertien dagen aanhoudt, is er een wederzijdse bevoegdheid de overeenkomst te ontbinden. In geval van ontbinding is de klant/opdrachtgever gehouden tot betaling van een vergoeding voor het reeds gepresteerde. Onder overmacht wordt verstaan: elk feit of complex van feiten, liggend buiten de macht van de eigenaar/houder van de trimsalon, die van zodanige ernst of omvang is, dat nakoming van de overeenkomst redelijkerwijze niet meer kan worden verlangd. Overmacht is mede aanwezig indien de leverancier, om welke reden dan ook, in gebreke is om goederen of diensten te leveren, die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de overeenkomst. Voor eventuele schade kan de eigenaar/houder van de trimsalon niet aansprakelijk worden gesteld. 6. Aansprakelijkheid De eigenaar/houder van de trimsalon is niet aansprakelijk voor enigerlei schade, in welke vorm dan ook, ten gevolge van niet direct met zijn dienstverlening verband houdende oorzaken. Alle aansprakelijkheid is te allen tijde beperkt tot vergoeding van de door een dierenarts in rekening gebrachte kosten. Bij onherstelbare schade respectievelijk verloren gaan van het dier is de eigenaar/houder van de trimsalon ten hoogste aansprakelijk voor de aanschafwaarde van het verloren gegane dier, behoudens dwingend rechterlijke bepalingen. 7. Garantie Garantie strekt niet verder dan tot het verrichten van een gelijksoortige dienst en zal nimmer meer in kunnen houden dan het opnieuw verrichten van hetgeen ondeugdelijk is verricht. 8. Reclame Reclames terzake van een door de eigenaar/houder van de trimsalon verleende dienst zijn slechts van waarde mits de eigenaar/houder van de trimsalon binnen 48 uur van de klacht op de hoogte is gebracht, en vervolgens dient de klant/opdrachtgever binnen 24 uur na melding van de klacht zich met het dier bij de trimsalon te vervoegen. Reclames terzake van geleverde zaken dienen uiterlijk twee maanden na levering schriftelijk bij de eigenaar/houder van de trimsalon te zijn ingediend. 9. Betaling Tenzij anders is overeengekomen, geschiedt de levering van goederen en diensten tegen contante betaling of per pin bij aflevering. Bij niet nakomen van deze voorwaarden is de klant/opdrachtgever van rechtswege in gebreke. In dit geval kan de teruggave van het behandelde dier worden geweigerd totdat de klant/opdrachtgever aan zijn verplichtingen tot betaling heeft voldaan. Kosten welke voortvloeien uit het bewaren van het dier komen geheel ten laste van de klant/opdrachtgever. Betaling dient tevens te geschieden in geval de klant/opdrachtgever niet tijdig de afspraak annuleert. De volgende regeling is hierbij van toepassing: a. Bij annulering langer dan 48 uur voor het afgesproken tijdstip, is geen betaling verschuldigd; b. Bij annulering tussen 24 en 48 uur voor het tijdstip van de afspraak is 50% van de voor de overeengekomen dienst geldende prijs (volgens de prijslijst van de eigenaar/houder van de trimsalon) verschuldigd; c. Bij annulering korter dan 24 uur voor het afgesproken tijdstip is 100% van de voor de dienst geldende prijs (volgens de prijslijst van de eigenaar/houder van de trimsalon) verschuldigd. d. Bij het niet opkomen dagen van de afspraak zal de gehele behandeling in rekening worden gebracht In geval van niet-tijdige betaling is de eigenaar/houder van de trimsalon gerechtigd zijn vordering te verhogen met een vertragingsrente van 1% per maand, ingaande 30 dagen na levering van de dienst. Indien hij (na sommatie) genoodzaakt is de vordering ter incasso uit handen te geven, zullen zowel de gerechtelijke als de buitengerechtelijke incassokosten, geheel voor rekening van de klant/opdrachtgever komen. De buitengerechtelijke kosten worden gesteld op 15% van het in te vorderen bedrag met een minimum van tweeëntwintig euro en zeventig eurocent, één en ander zonder dat voorafgaande sommatie o.d. is vereist. e. Bij het niet betalen binnen 5 dagen van de rekening zal de volgende afspraak geannuleerd. 10. Geschillen Op overeenkomsten, gesloten met de eigenaar/houder van de trimsalon, is Nederlands recht toepasselijk. De bevoegde rechter is de rechter, die de wet daartoe aanwijst. 11. Foto's maken Ik maak foto's van de huisdieren om op mijn website of sociale media te plaatsen, Als u dat niet wilt geef dat van te voren aan voor de afspraak begint.
- Tarieven | Trimber Trimsalon
Tarieven & belangrijke om te weten Tarieven In onderstaande lijst staan de meest voorkomende hondenrassen in een trimsalon opgesomd met de daar bijhorende vanaf prijs.De prijs is inclusief wassen, föhnen, nagels knippen en oren reinigen.De prijs is afhankelijk van een aantal factoren, namelijkde grootte (een grote reu of kleine teef?),de hoeveelheid vacht door bijvoorbeeld een castratie,het gedrag op de trimtafel,een vervilte vacht / veel knopen of aanwezigheid van vlooien of andere parasieten.Indien bovenstaande factoren van toepassing zijn op uw hond ben ik langer bezig met de trimbehandeling, waardoor ik extra kosten in rekening breng. Belangrijk om te weten Betalen Je kunt bij mij betalen via een betaalverzoek pinnen Vilttoeslag Op het moment dat u uw dier komt brengen kan er al een inschatting gemaakt worden hoe de vacht conditie is. Echter is het vaak pas goed te zien als uw huisdier al in bad staat, en de vacht nat is. Mocht het in erge gevallen zo zijn, dat er besloten moet worden om de vacht totaal af te scheren, komt er een vilttoeslag boven op. Deze toeslag is voor het onderhoud van de materialen. Een vervilte vacht kan niet schoon worden in bad, en daardoor slijten de materialen eerder. Vlooientoeslag Niemand houdt van vlooien in zijn huis. Toch is het parasiet nummer 1 die we tegen komen in de trimsalon. Soms gaat het om een enkele vlo, maar volledige honden onder de vlooien is ook geen onrealistisch beeld. Er wordt in Trimber Trimsalon bijna altijd vlooientoeslag gerekend als er vlooien gevonden worden. Uw huisdier krijgt een vlooienbehandeling van mij, en erna wordt de hele trimsalon grondig schoongemaakt voor de volgende naar binnen kan komen. Vooraf uitlaten van de hond Steeds vaker merk ik dat honden voor de trimbehandeling niet goed uitgelaten worden, waardoor zij poepen en plassen op tafel. Een keer kan gebeuren, maar bij een 2e keer zal er een toeslag gerekend worden voor het opruimen hiervan en de tijd die hiervoor nodig is. Deze kosten bedragen €10,- Zorg daarom dat je hond goed is uitgelaten. Ook voor de hond is het niet fijn. Ziekte hond Graag hoor ik ruim voor de trimbehandeling als de hond niet lekker is. Honden met diaree of besmettelijke aandoening zijn niet welkom in de trimsalon. Afzeggen kan kostenloos 48 uur van te voren. 24 van te voren word er 50% in rekening gebracht. op moment dat er bij de trimbehandeling gemeld word dat de hond niet lekker is zal deze inclusief de factuur naar huis gestuurd worden.
- Afspraak maken | Trimber Trimsalon
Online reserveren
- Trimsalon | Trimber | Lellens
Hoi, ik ben Meike Er is niets dat ik leuker vind dan in de buurt van dieren zijn. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en erkende Huisdierentrimmer, hoef je niet verder te zoeken. Ik zorg voor je geliefde huisdier alsof het mijn eigen huisdier is — met liefde, vriendelijkheid en geduld. Diensten Trimbeurt Tussenbeurt Puppy Overige Trimsalon met liefde voor uw huisdier💜 Volg mij op social media @trimber.trimsalon Openingstijden Alleen op afspraak! Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag Gesloten 09:00-17:00u 09:00-17:00u 09:00-17 :00u Gesloten Gesloten Gesloten
- Behandelingen | Trimber Trimsalon
Trimbeurt Bij Trimber Trimsalon wordt uw hond getrimd volgens de rasstandaard, mits u anders aangeeft. In overleg met u kan ik uw hond naar uw wens trimmen. U mag hiervoor ook een foto van een vergelijkbare hond in het gewenste model meenemen. Dit maakt het nét iets makkelijker om uw wensen te verwoorden en mijn beeldvorming te vormen. De trimbehandeling is afhankelijk van de vachtsoort van uw hond. Aan de hand van de vachtsoort wordt een bijbehorende shampoo en conditioner gekozen. Na de wasbeurt wordt de hond getrimd d.m.v. effileren, knippen, scheren, ontwollen en/ of plukken. Een standaard trimbehandeling is altijd inclusief wassen, droog blazen en nagels knippen. Naast de standaard trimbehandelingen kunt u bij mij ook terecht voor enkel: Wassen, föhnen en uitborstelen; Nagels knippen Tijdens de trimbeurt is het niet de bedoeling dat je erbij bent dat is voor de hond en mij het makkelijkste werken. Uitgezonderd voor de puppy wenbeurt zonder wassen. Bij castraten (ook chemisch) hebben we vaak 20% meer werk dan een ongecasteerde honden daardoor kan het zijn dat je meer moet betalen. Behandelingen Wassen Ik was eerst de hond met shampoo die de hond goed schoonmaakt daarna met een verzorgende shampoo zodat de hond goed schoon is. honden met langere vachten gebruik ik ook conditioner zodat de klitten er makkelijker eruit gaan. Knippen Er zijn verschillende technieken voor het knippen, per ras verschilt wat voor model en techniek gebruik. Puppy wenbeurt Het is heel belangrijk om puppy's vanaf 12 weken een puppybehandeling te doen. zodat ze goed wennen om bij een trimsalon te zijn. De puppy wenbeurt is tot 6 maanden. Blazen De honden krijgen na het wassen eerst een badjas aan zodat de droogtijd versnelt wordt. Daarna droog ik de honden met een waterblazer. Scheren Sommige rassen moeten worden geschoren of ze moeten geschoren worden omdat er te veel klitten in de vacht zitten. Als je een ras hebt die normaal gesproken niet geschoren maar dat toch wilt, dan moet je meer betalen dan het originele bedrag van het ras. Haal en breng service Als je slecht te been bent of het lukt je door een bepaalde reden niet om naar de trimsalon te komen dan kan je gebruik maken van haal en breng service. Stuur een berichtje voor mogelijkheden. Bij minder dan 4 hondjes honden ophalen kost het €10 en bij meer dan 4 honden ophalen kost het €4,50 Borstelen Door te borstel krijg je de los zittende haren eruit en kun je de klitten er uit borstelen. Nagels knippen Tijdens de trimbeurt knip ik de nagels bij maar je mag altijd langskomen om de nagels van je trouwe viervoeter te laten knippen.
- Foto's | Trimber Trimsalon
Foto's Foto's en filmpjes van Trimber Trimsalon en de honden die langs zijn geweest voor een trimbeurt
- Contact | Trimber Trimsalon
Contact Bij vragen neem gerust contact met mij op. Je kan mij beter een appje sturen dan bellen omdat ik tijdens het trimmen niet altijd kan opnemen. Adres Stadsweg 95 9794 TC Lellens Telefoon 0626600603 Email Info@trimbertrimsalon.nl Social media
- Over mij | Trimber Trimsalon
De trimster Hoi iedereen, mijn naam is Meike Westerhof en ik ben 22 jaar. Ik woon al mijn hele leven in Ten Boer bij mijn ouder s en ik ben opgegroeid met twee katten. Later toen de katten er niet meer waren en we in een andere huis gingen wonen is Timber(golden retriever) erbij gekomen. Met hem doe ik af en toe mee met hondenshows voor de leuk. Nu wonen we samen met een hond, konijn en kippen net buiten Ten Boer. Vanaf kleins af aan heb ik al interesse met dieren voornamelijk met paarden, katten en honden. I k heb altijd al gezegd dat ik later met dieren wil gaan werken. Daarom heb ik al meerdere keren stage gelopen in de dierenbranche. Na mijn stage in 2018 bij de dierenpension ben ik daar gaan werken. Ik heb een kans gekregen om een trimsalon te starten bij de dierenpension Prins en die kans heb ik gepakt. Daarna ben ik opzoek gegaan naar een goede opleiding. Voor de opleiding moest ik veel stage lopen en dat heb ik gedaan bij Iris van trimsalon Fluffy Coats in Groningen en Veronique van Trimsalon All For Dogs Center in Heiligerlee. Sinds maart 2024 ben ik een gediplomeerde hondentrimster . De trimsalon De trimsalon heb ik naar Timber vernoemd, mijn vader kwam met de naam toen we op vakantie waren en ik vind het een mooi idee dat het naar mijn beste maatje is vernoemt. Trimber is een kleine trimsalon waardoor er niet te veel prikkels zijn voor de hond en ik kan dan met alle aandacht uw hond verzorgen. De trimsalon bevindt in dierenpension Prins waardoor als je hond op vakantie is ook gewassen en/of getrimd mee naar huis kan.